ОГЛАСНА ТАБЛА
СРБИЈА ФОТО РАЗГЛЕДНИЦА

Плате у здравству и просвети од данас веће за пет одсто, минималац за 9,4 одсто

У Србији ће од данас плате у просвети и здравству бити пет одсто веће, а минимална зарада увећана са досадашњих 457 на 500 евра или за 9,4 одсто.

Са овим ванредним повећањем, плата запослених у просвети са седмим степеном стручне спреме, односно наставника у основним и средњим школама биће већа од 106.000 динара.
Просечна плата медицинске сестре сада ће бити већа од 90.000 динара, а основна примања лекара-специјалисте без додатака прећи ће 170.000 динара.
Очекује се и редовно повећање плата у просвети од 1. јануара 2026.

Осим овог октобарског ванредног повећања од 9,4 одсто, са синдикатима и послодавцима је договорено и редовно повећање минималне зараде од почетка наредне године од 10,1 одсто, односно на 551 евро.

У Србији ће први пут са повећањем минималне зараде бити покривена минимална потрошачка корпа од 111,5 одсто.

021

Komentari

НАЈНОВИЈЕ ВЕСТИ

Љубомир Љубојевић почасни грађанин Ужица: Град прославио 697 година историје и наградио заслужне појединце и установе (фото)

Ana

Орило се “жути лопови”: Вучић загрмео у Крагујевцу – “Желе да пљачкају као пре 2012” (видео)

Ana

Ужичко наслеђе испричано на нов начин: Отворена стална поставка „Наслеђе, путовање које траје“

Ana

Србијавоз: Није дошло до поскупљења возних карата

Marija

„Стиже импулс са Пацифика, зима ће бити јача“: Метеоролог Иван Ристић најавио датум првог снега у Србији

Marija

Седам дана без промене: Ево колико ћемо плаћати гориво

Marija

Ово ће бити најјефтинији начин грејања на зиму: Из Агенције за енергетику изнели детаљну рачуницу

Marija

Ер Србија: Рекордан трећи квартал, превезено укупно 1.737.977 путника

Marija

Да ли је боље бити мудар или добар? Цитат патријарха Павла даје одговор који вреди запамтити

Marija