ОГЛАСНА ТАБЛА
СРБИЈА ФОТО РАЗГЛЕДНИЦА

Од јануара већа минимална зарада, плате у јавном сектору и пензије

Минимална зарада у Србији од данас је увећана 17,8 одсто, на 47.154 динара.

„Минималац“, без пореза и доприноса за обавезно социјално осигурање, износи 271 динар по радном часу.

Плате у јавном сектору од данас су веће 10 одсто.

Пензионерима од јануара следује повишица пензија од 14,8 одсто.

Данас

Komentari

НАЈНОВИЈЕ ВЕСТИ

Уживо: Вучић се обраћа нацији „Хоће да отцепе Војводину, владика Николај им је Степинац, нападају жене“

Ana

Пао Wолт у Србији! Корисници не могу да наруче храну, проблем много већи него што се прво мислило

Marija

Србијо, спреми се за тоталну промену: Огласио се РХМЗ, са тропских 30 степени, директно у зимско време; ево кад нас чека потпуни преокрет

Marija

Пожар се шири, угрожена два домаћинства и одмаралиште: Пламен не јењава у селу Видова – на терен стигло још ватрогасаца

Ana

Како смањити рачун за струју током грејне сезоне? 5 начина за уштеду сваког домаћинства у Србији

Ana

Почео као дечак у мајчиној кухињи, сада одушевљава свет: Ђорђо из Лознице је врхунски кувар и шеф – ово је његова прича (ФОТО)

Ana

„Српски Сибир“ обара све рекорде посећености: Незаобилазна атракција привлачи туристе из целог света

Marija

Ново поглавље сарадње града Ужица и Матице српске: Потписан Протокол о сарадњи

Ana

Ужице дечјим очима – најмлађи суграђани изложбом и јавним часом цртања обележили Дан града (фото, видео)

Ana